Google în piața imensă de cumpărături online din India

Google-shopping

Google ușurează viata a milioane de oameni din India cumparand pe platforma sa. Compania a lansat joi Google Shopping în țară, permițând utilizatorilor să caute produse în limba engleză și în cea mai populară limbă din India – și să compare ofertele de la comercianții cu amănuntul.

loading...

Serviciul poate fi accesat printr-o nouă filă de cumpărături din cadrul Căutării Google și prin intermediul Google Lens, o aplicație de recunoaștere a imaginilor, care permite utilizatorilor să fotografieze produsele pentru a afla mai multe despre ele. India este, de asemenea, prima țară din lume care a obținut o pagină separată de cumpărături pe Google, a spus un purtător de cuvânt al companiei.

Lansarea caracteristicii de cumpărături, care este deja disponibilă în mai mult de 35 de țări, este un alt exemplu al eforturilor Google de a câștiga bani în creșterea rapidă a numărului de utilizatori de internet din India.

Mai mult de 40 de milioane de indieni vin online în fiecare an, iar căutarea este o parte integrantă a călătoriei lor online“, a declarat Surojit Chatterjee, vicepreședinte al Google pentru managementul produselor.

De la cumpărătorii de desktop-uri condimentați până la utilizatorii de primă vârstă cu smartphone-uri entry-level, sperăm că această nouă experiență de cumpărături va face să găsească ceea ce oamenii caută doar puțin mai ușor“, a adăugat el. De asemenea, Google își înmoaie picioarele într-o industrie în prezent dominată de Amazon (AMZN) și Walmart (WMT), care au turnat miliarde în India.

Filiala Walmart Flipkart controlează aproximativ 40% din piața de comerț electronic din India, în timp ce Amazon reprezintă aproximativ 32%. Morgan Stanley a estimat că piața va fi în valoare de 200 de miliarde de dolari până în 2026.

Google va agrega ofertele de la Amazon și Flipkart, precum și alți comercianți cu amănuntul, fără a vinde nici un produs în sine, a declarat un purtător de cuvânt al companiei, pentru CNN Business. Este similar cu modul în care funcționează Google Flight.

Gigantul din Silicon Valley merge, de asemenea, cu un pas mai departe pentru a apuca mai multe ochi indieni. Centrul său de comercianți, în cazul în care comercianții cu amănuntul își încarcă produsele, va fi disponibil în limba hindi – prima dată când a fost oferită o altă limbă decât limba engleză.

Cumpărăturile Google s-au confruntat cu probleme în Europa. Autoritățile de reglementare au lovit compania anul trecut cu o amendă de 2,7 miliarde de dolari, afirmând că aceasta a negat consumatorilor “o alegere reală” prin utilizarea motorului său de căutare pentru a orienta utilizatorii către platforma de cumpărături.

Citeste si articolul :Predicţii despre atacurile cibernetice din 2019

SURSA : cnn.com